4.4.2015
  • 4.4.2015
Belianské Tatry 6.7.2015 nádherná túra: Tatranská Javorina-Branka-Kopské sedlo-Dolina Bielych ples-Zelené pleso-Tatranské Matliare
  • 6.7.2015
O májovém víkendu jsme se v počtu čtyř statečných vypravili v sobotu do Rožnova pod Radhoštěm a v plánu jsme měli dojít na Lysou horu přes Radhošť, Pustevny a Smrk. Bohužel téměř lednové počasí nás vyhnalo z hor o den dříve a na Lysou horu už nedošlo. Z vrchu Smrk jsme sešli v pondělí dopoledne na vlak do Ostravice.
  • květen 2017
6 úžasných slunečných dní jsme strávili v Bílých Karpatech. Zatím asi nejkrásnější místo, které jsme kdy prošli. Naše putování jsme nastartovali v Petrově u Strážnice a skončili v Brumově-Bylnici. Za 6 dní jsme zdolali přibližně 100 km dlouhou trasu - poletování po loukách a hledání orchidejí nepočítaje. Vojšické louky a NPR Čertoryje nás natolik okouzlily, že se určitě na tato místa ještě vrátíme. Za těch 6 dní jsme potkali velmi málo souputníků a pokud už jsme na někoho výjimečně narazili, byl vstřícný a milý..Přikládám odkaz na mapu, je třeba trpělivosti než se odkaz otevře: https://mapy.cz/s/1HS75
  • květen 2017
sváteční pátek 8.5. jsme zasvětili výstupu na horu Blaník. Na zpáteční cestě jsme se zastavili v Tondově rodném městě - Vlašimi
  • 8.5.2015
a letos opět kvetly bledulky a bledulíni :-)
  • 22.3.2015
s kutnohorskými cykloturisty jsme se vydali na víkendové Břeclavské svatováclavské slavnosti. V pátek večer jsme v Břeclavi okoštovali vína, v sobotu protáhli těla na kole napříč Lednicko-Valtickým areálem a večer, za popíjení burčáku, si trošku trsli pod břeclavským zámkem. V neděli pak malá kolo vyjížďka do Pohanska a po krojové přehlídce v Břeclavi jsme vyrazili k domovu. Nocovali jsme hromadně s ostatními turisty v tělocvičně ZŠ Sovadinova.
  • září 2014
cyklo kolem Balatonu - toť naše letošní hlavní dovolená. Cestou k Balatonu i od něj jsme udělali ještě pár auto zastávek a celkem jsme najeli autem cca 1300 km, na kole kolem Balatonu cca 200 km . Obecně, co se Balatonu týče, se nám více líbila jižní část (od Balatonberény až po Szabadisósto) - volné prostorné travnaté pláže, neplacené hajzlíky, pár rybářů, klid, pohodička. Severní část je rušnější, samá vilka, přistup k vodě jen přes placená koupaliště, i když pravda, celodenní vstup je za babku. Po celém obvodu Balatonu vede trať a na každém snad 10 km je servis kol. Jídlo drahé asi jako u nás, vínko levné a dobré. Takže vážně super dovolená. Maďaři pohodoví, mluvící převážně německy. Na jihu od Balatonu jsme taky byli nadšení z malého termálku Csiszta-fürdö...dál je vše popsáno u fotek.
2 komentáře
  • léto 2016
za pěkného počasí jsme vyrazili z Davle do Zbraslavi. Do Zbraslavi jsme však nedošli a skočili jsme do vlaku již na Jarově. Cestu nám zpříjemnila návštěva malé soukromé japonské zahrady v Březové-Olešku.
  • 21.3.2015
  • 23.9.2017
  • 24.11.2013
Optimisticky laděné ráno nás vytáhlo z postele a vyrazili jsme za sluníčkem do Harrachova. Nasadili jsme běžky a doklouzali se až do polského Orle. Z polského Orle jsme si to namířili zpět do Harrachova, bohužel již se sněžením a s minimální viditelností. Celkem naše trasa čítala kolem 21 km. Tak snad budeme mít na počasí štěstí příště.
Harrachov - Orly 31. 1. 2015 10:05
Minimální výška: 662 m
Převýšení: 529 m
  • 31.1.2015
A protože se 22.3.2014 blíží první výroční naší zatím bezejmenné skupiny, dovolila jsem si první kroky připomenout pár fotkami z procházky po mlýnech z Kutné Hory k Velkému rybníku
  • 22.3.2013
a "vo tom to je"....setkávání s moc prima lidmi - prožili jsme super den a někdo i suvenýr domů přivezl...
  • 7.5.2016
tak jsme šli na procházku kolem Hostivařské nádrže v Praze - tramvají od Masarykova nádraží jsme dojeli na zastávku Hostivařskou a odtamtud jsme došli na metro Háje. Vcelku pěkné - Pražáci mají kam jít, když chtějí
  • 25.3.2018
o víkendu jsme se s koly přepravili do Hradce Králové a z HK jsme se už kolmo vydali přes Kunětickou horu do Lázní Bohdaneč, kde jsme kempovali a druhý den jsme pokračovali přes Kladruby nad Labem domů do Kutné Hory....https://docs.google.com/file/d/0Bzk-do1A4xDQeXl2TzdSclZGSlk/edit? pli=1https://docs.google.com/file/d/0Bzk-do1A4xDQRDJxLU9pVnFZTGc/edit?pli=1
2 komentáře
  • červen 2014
20.3.2014 na první jarní den jsme se vypravili do kutnohorského kostela a za zvuků skladeb úžasné skupiny Oboroh jsme sledovali putující paprsek Slunce...
  • 20.3.2014
čtvrtého a posledního dne pobytu v Jeseníkách jsem ušli téměř 25 km ze Švýcárny s odbočkou k Velkému vodopádu, přes Praděd, Ovčárnu, Velkou kotlinu do Malé Morávky. V Malé Morávce jsme stihli bus směr Jeseník, kde už na nás čekalo auto..
  • 3.6.2014
Druhého dne našeho pobytu v horách jsme se setkali s Hankou a Zdeňkem v Karlově Studánce a společně pokračovali podél Bílé Opavy na Ovčárnu, na kterou jsme však nedošli.....
naše trasa: https://docs.google.com/file/d/0Bzk-do1A4xDQUnY4eUVoNUVhRnc/edit?usp=drivesdk
  • červen 2014
Na pár dní jsme se vypravili do Jeseníků, kde jsme strávili čtyři dny. Den první jsme navštívili Lázně Jeseník a po Stezce živé vody, kde jsme minuly mnoho pramenů, jsme "obešli" Studniční vrch. Naše trasa: https://docs.google.com/file/d/0Bzk-do1A4xDQd2JoZ2xKeXZkRVU/edit?usp=drivesdk
  • červen 2014
Třetí den našeho pobytu v Jeseníkách jsme se vypravili na dvoudenní túru. Start jsme měli v Ramzové, plánovaný cíl prvního dne - chata Švýcárna...
  • 2.6.2014

18. května 2013

žena

Webová adresa

Mí oblíbení lidé na Rajčeti

Moji fanoušci na Rajčeti (sledují mě)